10 Ekim 2013 Perşembe

Öz Oğlumun Tecavüzüne Uğradım


Mrb ben karamürselden selma 45 yaşındayım size oğlumun bana yaptığı utanç verici hadiseyi itiraf ediyorum oğlum olucak şerefsiz askerden yeni gelmişti geldikten beri bana farklı bakıyordu hep gözü bacak aramda ve kalçamdaydı sanki ama bir ihtimal veremiyordum çünkü annesiydim taki yatağının altında kirli klodumu bulana kadar çok şaşırmıştım ama bişey diyemedim ama ses çıkarmadıkça işi iyice ileriye götürüyodu sanki kocama söylesem onu öldürürdü hep bilgisayarında ensest hikayeler ve kilolu olgun kadınların sex videoları vardı bazende açık bırakıp evden çıkıyordu bazende odasının kapısı açık penisiyle oynuyordu ve sanki bana göstermeye çalışıyordu aleti kocamandı artık korkmaya başlamıştım birgece kocam kahveye gitmişti bende mutfakta bulaşık yıkıyordum oğlum arkamdan birden bana annecim diye sarıldı hemde ne sarılmak aleti picamamdan büyük kalçalarımın arasına girmişti sanki elleriylede belimden sarıp memelerime kadar çıktı ve dudağımın kenarından öptü hemen irkilerek hiç bozuntuya vermeden ne oldu olum hayırdır dedim ve onu geriye doğru ittim bi an dalasım geldi ona ama ya sabır dedim artık iyice azmıştı herhalde hep kirli iç çamaşırlarımı ve sütyenlerimi penisinin sıvısıyla mahvediyordu artık onunla konuşmalıydım bi günü bana niye yaptığını sordum herşeyin farkında olduğumu söyledim oda bana sapıkça herşeyi itiraf etti ve benimle ilişkiye girmek istediğini söyledi bende kızarak bana nasıl böyle bir şey teklif edersin ben senin annenim dedim oda bana penisini açarak anne bikere oyna çok seviceksin dedi suratıma kadar getirdi bende yerimden kalkıp okkalı bir tokat attım ve babasına söylemekle tehdit ettim o günden sonra bir hafta konuşmadık yine ana yüreği dayanamadım barıştık ve benden özür diledi bidaha böyle pis şeyler yapmıyacağına söz verdi bir gece kocamla evlilik yıldönümümüzdü o gece kocamla sabaha kadar seviştik girmediği deliğim kalmadı çok yorulmuştum yatak odamda öylecene çırılçıplak uyumuşum kocam sabah işe gitmiş oğlumla baş başa kalmıştık ama ben çıplak vaziyette habersiz uyuyordum hala bi ara yatağımda bir kıpırtı olmuştu kafamı çevirdiğimde oğlum yatağıma girmişti oğlum senin burda ne işin var annem dedim hemen kalk çık burdan ona çıplak olduğumu söyledim oda bana anne bende çıplağım diyerek penisini kalçalarıma değdirdi kaçıcaktımki birden abanıp üstüme çıktı karşı koyamıyordum penisinin başı vajinama girmeye başlamıştı ve tamamını içimde hissettim kendimi bırakıp ağlamaya başladım oğlum ise içime girip çıkıyordu kendi yatağımda öz oğlum tarafından beceriliyordum kimsenin başına gelmesin çok kötü bişey şu an 6 ay oldu kimseye bişey diyemiyorum olduk olmadık zamanda hep benimle önümden arkamdan ilişkiye giriyo en kötüsü kocama yakalanıcaz diye çok korkuyorum ne yapıcağımı bilmiyorum. Benimle tanışmak isteyenler yandaki reklamlara tıkladıktan sonra yorum yapabilirler.




Öz Oğlumun Tecavüzüne Uğradım

12 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşamadığım kocasının yanıda kocasının gözü önünde her şeyi yaşamak istiyorum

      Sil
    2. Ist avrupa yakasi bayanlara jigololuk yapiyorum.guven ve gizlilik icinde intgram hesabim=emirkara343448

      Sil
  2. Mrb tanışabilirmiyiz ben murat

    YanıtlaSil
  3. Selam şeker şey seninle güzel şeyler yaşamak istiyorum nefesin canım

    YanıtlaSil
  4. kocasının yanında kacasının rızasıyla benim orusbum olucak gizlilik içinde her şekilde koynuma alabileceğim çiftler arayın

    YanıtlaSil
  5. Merhaba gksn2727@hotmail.com bana buradan ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  6. Karamürsel'den Selma hanım bana gksn2727@hotmail.com (gksn2727@hotmail.com) adresinden ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  7. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  8. Ben Serkan türbanlı bayan arkadaş arıyorum 05352325922

    YanıtlaSil
  9. Ist avrupa yakasi bayanlara jigololuk yapiyorum.guven ve gizlilik icinde intgram hesabim=emirkara343448

    YanıtlaSil